пʼятницю, 31 січня 2020 р.

День соборності України

Відзначається щороку 22 січня в день проголошення Акту воз'єднання Української Народної Республіки й Західно-Української Народної Республіки, що відбулося в 1919 році. Офіційно в Україні День соборності відзначається з 1999 року.

У ліцеї пройшли заходи з нагоди відзначення Дня Соборності України

 Щороку 22-го січня в Україні святкують День Соборності. Історичним підґрунтям цієї дати стало проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося у 1919 році, і було ще одним проявом віковічного прагнення українців до своєї незалежності
З метою  формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення  Дня Соборності України в школі організовано та проведено ряд заходів:
- виховні години: «Україна – єдина Соборна держава»;
- книжкова тематична виставка літератури в шкільній бібліотеці «Ми всі одна сім’я, ми всі одна родина, мільйони різних «Я», а разом  Україна
-  гра-вікторина до «Я і Україна»
-  участь у флешмобі «Мости єдності»;
-  цікава перерва «Я знаю свою країну»
- ексурсійний маршрут «Наш дух не зламати, свободу не вбити!»
-  мапа «Україна це я» (аплікація з витинанок)
-  інтерактивна газета «Україна єдина»





Немає коментарів:

Дописати коментар